Currently ingen kontakt med cloud

Hej
Har ett problem med att spara datan i molnet, det verkar som
att Currently är offline funkar bara lokalt i webb-interfacet och appen.
det funkade i 3 dagar.
xeon

Hej, din enhet syntes senast 2023-03-28 06:04:12.266 CEST
Om appen har kontakt med enheten lokalt på ditt nätverk, prova först att starta om enheten, antingen i appens settings eller genom att dra ur kabeln. Skriv gärna här när du gjort det, så kollar jag om den kontaktat molnservern.

Hej
Jag startade om enheten ca;18:30 230631. Ingen skillnad, testade att bara använda mobildata
men då funkar det inte i appen…kan det vara nåt fel på någon port till min bredbandsoperatör eller någon IP adress, har Bahnhof. Felet måste vara på internet sidan eftersom den har tappat kontakten
med cloud. Fungerade fram till 230328 utan problem.
xeon

Jag har gjort en fix/workaround av firmware, som jag är rätt säker på är relaterad till ditt problem.
Se Enheten tappade kontakten med Cloud på morgonen 28 mars för hur du går tillväga för att uppgradera till firmware 1.6.4.

Tack för ditt tålamod!