Hej
Jag försöker lägga till att jag vill prenumerera på Koppar nivån för 9:-/mån men varje gång jag klickar på den så kraschar appen.
Feature eller bug?
/Christofer
Hej
Jag försöker lägga till att jag vill prenumerera på Koppar nivån för 9:-/mån men varje gång jag klickar på den så kraschar appen.
Feature eller bug?
/Christofer
Jag har samma problem. Testat både iOS och Google, samma resultat på båda.
Hej allihopa jag får heller inte igång copper prenumerationen fast det är betalt
Likadant för mig, appen dör direkt om jag klickar på koppar under prenumeration. Vore bra att få lite feedback på detta, att ha tillgång till data i molnet och inte bara ögonblicksbild är anledningen till att jag skaffade C1.
Jag gick igång det eter ett tag och har nu valt Koppar som alternativ men jag får aldrig se de funktion som jag betalar för.
Det laddar det gränssnittet men faller sedan till det vanliga gratis gränssnittet.
Är det en uppdatering på g för att lösa detta?
Kör iOS 18.3
hej Christofer, efter tecknad Koppar behöver enhetens cloudMode
ändras från Appliances
till Full
. Detta gör du lättast genom att starta om din enhet.
Sedan börjar enheten spara din realtidsdata i molnet, så att du kan se senaste timman i appen, få notis på din huvudsäkring m.m.
mvh Andrea
Det funkade finfint.
Hittade dock en app bug.
Om jag går till en annan del i appen och sedan går tillbaka till den första delen så ser jag ”gratis vyn” igen.
Startar jag om appen får jag se delen med faserna.
Tacka för en smidig app och en underbar produkt!
/Christofer